Jag bör straffas

Som vanligt vid den här tiden på dygnet så är jag vaken och ligger och slösurfar. Hamnar på aftonbladet och ser denna rubrik på förstasidan.



Jag hinner bara läsa "Flicka dog i tvättmaskin" innan jag brister ut i skratt.
Sedan fortsätter jag neråt och upptäcker att flickan var endast 4 år och att hennes 15 månader gamle lillebror numera är en mördare.

Jag skäms så otroligt mycket över att jag skrattade en kort stund åt detta, att jag nu måste straffa mig själv.
Eftersom jag ligger i min säng, iförd endast kalsonger, så finns det bara en sak att göra.
Jag kommer klämma väldigt hårt på min ena pungkula en kort stund. Förhoppningsvis kommer detta att gottgöra mitt skrattande.


//Thim

Kommentarer
Postat av: marina

du är sjuk i huvudet.

inte för att du skrattar åt flickan som dog i tvättmaskinen

Utan för att du bestraffar dig själv

och för att du bestraffar dig själv genom att klämma dig själv på pungkulan

2009-02-04 @ 14:55:54
URL: http://jiellow.blogg.se/
Postat av: marina..igen..

det har nu gått sex dagar sedan Benners så kallade "comeback"

vad hände? snubblade han?

2009-02-04 @ 14:56:47
Postat av: Benner

Benner är på gång. Det är en mjukstart, skulle man kunna säga.



Bra gjort förresten Thim. Straffet och brottet väger lika tungt i mina ögon.

2009-02-04 @ 15:49:57
URL: http://thimbenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0