Twitter-kampen är igång!

Sådär. Nu finner ni även twitter från mig här till höger på sidan.
För tillfället är min placerad under Thims, men jag strävar efter att någon gång i en inte allt för avlägsen framtid få ha min överst. Att få ha den såkallade lead-twittern. Det är prestigefyllt.
I nuläget tyckte Thim dock att jag var för orutinerad. Han ansåg mig vara så färsk i sammanhanget att det var skrattretande att jag ens tänkte tanken.

Jag tror emellertid att mitt twittrande även kommer att förbättra Thims, då det såklart kommer uppstå en viss konkurrens om titeln som ThimBenners bästa twittrare. Lite kuk-mäteri, så att säga.

Så nu vet ni. Från och med imorgon drar "twitter-kampen" igång här på bloggen.
Jag som färskingen och utmanaren "in the blue corner", mot mästaren och tillika twitter-veteranen Thim "in the red corner". Vilken jävla match!


//Benner


Kommentarer
Postat av: marina (igen då..)

hjäääälp. satt precis och läste eran blogg! När jag precis kommenterat klart Nils tidigare inlägg och skulle klicka tillbaka mig till bloggen dök detta nya inlägg upp!

Vilken glad upptäckt va! Just som jag sitter å läser!



creepy

(vad gör du uppe en sån här sen söndagskväll Benner?)

2009-04-26 @ 23:12:33
URL: http://jiellow.blogg.se/
Postat av: Benner

Grymt Marre, grymt!



Jag laddar för "fotbollskanalen europa" såklart. Veckans höjdpunkt.

2009-04-26 @ 23:14:29
URL: http://thimbenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0