Nya idéer

Om vi ska få igång den här bloggen på allvar igen så måste vi göra förändringar. Vi måste få en nystart. Därför har jag en del synpunkter på ett antal mindre projekt som skulle kunna göra bloggen något fräschare.

Jag har även tagit del av era synpunkter via era kommentarer.


1. Ny profilbild. Kanske kan vara på tiden? Vi var ju bara små pojkar när den där bilden togs, även fast vi leker stora med våra coola öl.

Vi är dessutom så genomdruckna att man inte får någon vettig kontakt med våra ögon, vilket ger ett smått oseriöst intryck.


2. Bort med playboy-kaninen. Det har diskuterats på veckomöten tidigare men har aldrig blivit av. (veckomöten är något som aldrig äger rum, men som vi ändå nämner för att verka seriösa)

Thim har dessutom alltid känt ett starkt hat mot den.


3. Uppdatera oftare. En självklar punkt som många av er har påpekat. Vi har ju tidigare skrivit ungefär lika många gånger i veckan som "Efterlyst" har sänds på TV (dvs. en), vilket givetvis inte är acceptabelt.


4. Mer nakenbilder på oss. Även detta var en önskning från er läsare (troligtvis en pervers jävel), något som vi överväger att ställa upp på. Vi är ju trots allt extremt läsar-kåta. Faktum är att jag faktiskt söp Thim under bordet i helgen, och smygplåtade honom i sköna och sexiga positioner efter att han deckat. I bara mässingen formaterade jag hans lilla kropp i dom mest bisarra ställningar ni kan tänka er.

Jag ska ta ett snabbt snack med Thim och kanske, kanske, kanske kommer dom därefter komma ut på sidan. Jag menar, vilket slags break skulle inte det kunna leda till liksom?


Efter veckomötet imorgon kommer kanske fler idéer publiceras.

Nu är det hög tid att sova och vila upp sig inför den uppkommande arbetsdagen.


//Benner


Kommentarer
Postat av: Nikki

AHAHAHAHAHAHAH min önskning var den sista =D HÄRLIGT ATT NI ÖVERVÄGER DET

2008-09-22 @ 21:59:30
URL: http://jessnnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0