Ett trend-scoop

Jag har en pangnyhet. Ett riktigt trend-scoop till och med, skulle jag lugnt vilja påstå.

Det är nämligen så att jag har sett en del kändisar idag under min arbetsdag och har därmed tagit del av en gemensam nämnare för dom alla, nämligen cykel.

Till en början med så cyklade Morgan Alling över övergångsstället när vi var på väg till arbetsplatsen. Här snackar vi kanske inte direkt A-kändis, men ändå.

Kort därefter, när jag står och lastar ut glas ur bilen, hör jag en väldigt bekant stämma bakom mig. Jag kan inte riktigt koppla rösten och vänder mig därför om. Där kommer då David Batra, ledandes på cykeln medan han pratar högt i telefon. Här snackar vi väl i alla fall något högre kändisstatus.
Skulle gissa på att cykeln hade minst 21 växlar. Han vill ju vara värst.


På hemvägen susar nästa cyklande kändis förbi. Den här gången är det någon av medlemmarna i "The Poodles", gissningsvis sångaren.

"Kicken" föreslog Thim. Vi (läs jag) kom dock fram till att Kicken är trummisen och att han är den enda man har ett namn på eftersom att han, så att säga, "horar" sig betydligt mer i mediesammanhang än dom andra.


Så nu vet ni allihopa. Ni som håller på och skaffar körkort eller som funderar på att köpa ny bil eller moppe; gör inte det. Köp en cykel istället och bli lika cool som den svenska "kändiseliten".


//Benner


Kommentarer
Postat av: Thim

David Batra visar ju också att cykeln inte bara är ett väldigt trendigt färdmedel, utan också en mycket het accessoar.

2008-09-29 @ 20:54:27
URL: http://thimbenner.blogg.se/
Postat av: Anonym

snodd

2008-10-03 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0