Valvaka med ThimBenner!

Ett historiskt ögonblick på flera sätt! ThimBenner följer under natten det otroligt spännande presidentvalet i USA. Att en utav dom är svart gör det hela ännu mer exotiskt. Jag (Thim) kommer under några timmar att hålla er uppdaterade om hur valet utfaller. Om det blir demokraternas representant Obama, eller republikanernas något äldre McCain.

Enligt färska siffror från en liten by i New Hampshire så leder Obama med 32-16. I denna by stänger nämligen vallokalerna när alla har röstat och därför kommer deras röster in först.

32-16 än så länge alltså, jag kan inte lova att jag kommer kunna uppdatera er med lika exakta siffror i fortsättningen, men jag ska försöka göra detta så proffisionellt som möjligt.

//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0