Varning, svag is

image115

Jag tänker på den där skylten varje gång jag kör förbi den. Jag vet inte varför, men jag irriterar mig något så fruktansvärt på den.

Jag antar att ni inte ser vad det står. Det står i alla fall "VARNING! SVAG IS".

Kan dom liksom inte ta bort den nu? Står den där året runt? Är dom kanske oroliga för att bli stämda ifall någon tokstolle ger sig ut för att försöka gå på vattnet och blir chockad över att det inte funkar?

Eller tycker dom sig helt enkelt bara se ett mycket, mycket tunt lager av is liggandes ovanpå vattenytan?
Jag har ingen aning, men irriterande är den i alla fall.


//Benner


Kommentarer
Postat av: Marina

Dom står ju överallt i huddinge också ifall du missat det? Finns typ 4 - 5 skyltar;P

2008-05-07 @ 21:05:31
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Benner

Men det är specifikt den där jag irriterar mig på!

2008-05-07 @ 23:11:47
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: marina

haha aj då- vi får väl ta oss dit sent en natt och tjuva den! :D

2008-05-08 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0