En märklig dröm

Jag drömde inatt den mest osammanhängande drömmen någonsin.

Det hela började med att jag var hemma hos Viktor, eftersom jag skulle hämta min cider som Marina hade köpt.
Till min stora besvikelse så fanns där bara 2 cider att hämta.
-Vart är mina andra 3? frågar jag.
Då skjuter hon fram 4 burkar med bearneisesås. Jag tittar fundersamt på henne och frågar än en gång vart sjutton mina cider är.
Hon påstår då att det bara fanns 2 cider, så hon blandade ut bearneisesås med sprit istället. Detta skulle tydligen kittla mina smaklökar.
Helt plötsligt så byts bearneisegroggarna ut mot strössel och liknande saker, som man har på glass ni vet?
Allt detta var inlagt i sprit. Än en gång ifrågasatte jag Marinas egendomliga drycker. Kunde jag inte bara få min jävla cider liksom?

Arg som ett bi så tog jag tillslut dessa burkar med spritinlagt strössel och började knapra i mig.
När jag sedan känner mig lagom rolig så börjar vi bege oss mot kvällens studentskiva. På tåget dit så får jag ett samtal av Fille, som skvallrar om att Marina minsann går runt och sippar på cider!
Någon fortsättning på detta dilemma blev det inte, utan här bytte drömmen skepnad..

I en mörk illaluktande kloak går jag nu runt, med en videokamera i handen och filmar 50 cent. Han håller på med en musikvideo och med tanke på omständigheterna så kändes det som att detta var i början utav hans karriär..
Helt plötsligt tappar jag bort 50, och hamnar i ett mörkt rum som är omöjligt att ta sig ur.
Rädslan och paniken gör att jag inte kan tänka klart och jag springer runt i cirklar medan tårarna faller längs mina kinder.
Fram kommer en läskig varelse och för bort mig till ett rum som består av en säng och ca 50 tv-apparater.
Varelsen kan liknas vid mutanterna i "The hills have eyes".

Det är nu det hela får en om möjligt ännu sjukare skruv.
Dessa varelser börjar nämligen använda mig som "avelhingst".. Jag blir fastspänd i denna säng och min sista uppgift i livet blir nu att sprida mina gener till dessa monster.

Sen vaknade jag.


//Thim

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag kan bara brista ut i "ahahahahha"!!!

2008-05-23 @ 18:35:21
URL: http://cheezballs.blogg.se
Postat av: marina

jag DÖÖÖÖR av skratt
fy fan vilken störd jävla dröm
Nils du måste nästan vara sjuk i huvudet för att vara kapabel till att drömma en sådan dröm.
Sprit i bearnaise sås? jadu - den måste testas!

2008-05-27 @ 16:39:36
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Thim

Jag skulle föredra om du va den som provsmakade spektaklet då. Jag tänker nämligen aldrig hälla i mig en sån ohelig röra.

2008-05-27 @ 17:38:26
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: pt.

uppdatera oftare!! :D
i cant get enough

2008-05-27 @ 23:24:37
Postat av: marina

Hahaha! Nej jag är nog mer för hela "strössel-idén" skulle jag tro:O

2008-05-29 @ 15:07:30
Postat av: Klas

dålig uppdatering-
www.thimbenner.blogg.se:s bästa vän?
/ Benners brors härligaste vän

2008-06-03 @ 21:12:18
Postat av: bloggmanager

jag är nog villig att hålla med klas där
gått in på denna sida dagligen men bara blivit besviken. Det börjar mögla lite i kanterna känner jag...

2008-06-04 @ 22:51:44
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Benner

Jag är på Möja och har inte tillgång till någon data riktigt :/ Thims anslutning har valt att inte sammarbeta längre, därav hans tystnad.

Men det kommer. vi ska dra igång den här sidan igen!

2008-06-05 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0