Torsdagsmöte

Ikväll ska jag och Thim diskutera bloggens framtid. Jag smsade honom nyss och skrev: "Har lite nya bloggidéer. Vi diskuterar dem ikväll på torsdagsmötet". På så vis lät jag spontan och fick dessutom "torsdagsmötet" att låta fullkomligt naturligt, även fast vi aldrig har haft något sådant.

Thim har fortfarande inte svarat. Detta kommer leda till att jag snart skickar iväg ett ursinnigt sms till Thim, där jag starkt ifrågasätter hans vilja att bedriva den här bloggen på ett snyggt sätt. Jag kommer alldeles tveklöst ha med ett antal svordomar och könsord i smset, i syfte att provocera och för att få mig själv att framstå som överhuvudet här på bloggen. Thim kommer bli sur.

Därefter kommer jag få öppna Thimbenner.blogg.se:s första torsdagsmöte med att fjäska och smöra för Thim i hopp om att få förlåtelse innan vi kan dra igång. Annars kommer han ju uppföra sig grinigt och vara starkt kritisk till alla mina kreativa idéer och därmed kommer allt rinna ut i sanden. Typiskt Thim, att vara överkänslig och långsint.


När jag väl fått Thims förlåtelse kommer jag nu dessutom tvingas förklara detta påhopp, och en ny salva av fjäskande harrang kommer ösas ut från min mun.

Med tanke på allt mitt fjäskande kan man faktiskt fråga sig vem som egentligen är överhuvudet här på bloggen... Fjäsk-Benner eller Ta-emot-beröm-Thim?


//Benner


Kommentarer
Postat av: Malin

fjäsk-Benner skulle jag säga ;p hahah.

2008-03-08 @ 12:15:01
Postat av: Benner

Tack Malin! du är bäst

2008-03-08 @ 14:00:53
URL: http://thimbenner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0