Snillen spekulerar


den där benner säger:

jag ser att du har ny visningsbild


Thim - säger:

jag ser att du är offline?


den där benner säger:

aa


den där benner säger:

vill vara lite mystisk


Thim - säger:

okej


*tystnad*


Thim - säger:

när hade du tänkt häva offlinen?


Thim - säger:

de känns som om jag står i ett mörkt garage och pratar med någon som påstår sig heta "frank" och har en beige trenchcoat


Thim - säger:

och som vägrar avslöja sitt sanna jag


den där benner säger:

men det är ju så jag vill ha det. mystiskt


Thim - säger:

kanske att du står och puffar på en cigarett också


Thim - säger:

och avslöjar ytterst hemlig information


Thim - säger:

och handar over en mapp med otroligt hemligstämplade papper


*tystnad*


Det gick inte att ta emot filen hemligstämplat.rtf från den där benner.


den där benner säger:

nej, det här håller inte. jag går online


Thim - säger:

Bra(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0