Nu får det vara nog

Nu har han gjort det igen, den lilla jäveln... Gång på gång driver han mig till vansinne, och hans djävulskap tycks aldrig nå något slut. Jag vet att han gör allt bara för att jävlas. Det känner jag på mig. Jag vet det.

Alla dessa småsaker som görs bara för att få mig irriterad och upprörd. Det finns en ondskefull tanke bakom dem alla.


Det som idag fick droppen att rinna över var något fruktansvärt. Det värsta som finns. En ren jävla misshandel av det rum som vi i Sverige kallar för badrum, eller i vardagssnack för toalett.

Han har gjort det här tidigare och vet hur jag känner. Han vet hur upprörd jag blir. Såhär gör man bara inte.


Ser ni vad han har gjort? Han har satt toalettrullen åt fel håll...

Det är tur för lilla Robin att jag ska åka till Möja i ett antal dagar nu, för annars hade huvuden rullat när jag fått tag på honom.


Nu behöver jag er hjälp. Kan inte alla ni läsare som håller med mig om att det är förjävligt när någon sätter toarullen åt fel håll skriva en arg och gärna aggressiv kommentar här nere till Robin så kanske han lär sig?


//Benner


Kommentarer
Postat av: David

För en gång skull håller ja med dej benner de där e så jävla störande!Pissa i hans säng vore ett likvärdigt straff tycker jag!

2008-03-20 @ 19:48:16
Postat av: Thim

Jag är nog beredd att hålla med David. Urin i hans sänghalm vore inget annat än rätt. Dock vill jag veta om du fullföljer detta, eftersom det händer att även jag sover i den sängen. Inte med Robin då.. ensam. Inga missförstånd.

2008-03-20 @ 22:04:47
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: Daniel

Jag förstår inte vad problemet är. Visst pappret är förvisso svårt att få ur rullen. Men något som är föga mer irriterande är folk som gör stop i toaletten och inte ordnar upp efter sig vilket leder till att nästkommande besökare drabbas av en obehaglig överaskoning iform bajskorvar som flyter på en ström av vatten som rör sig upp mot kanten.

2008-03-20 @ 23:17:57
URL: http://cheezballs.blogg.se
Postat av: Anonym

Han gjorde detta Absolut med flit den lilla rackarn,
det är för jäkligt och detta måste tas upp i nästa familjeråd.

Far

2008-03-21 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0