No country for old men

Igår kväll såg jag "No country for old men". Med tanke på att den mottagit en del Oscarsstatyetter hade jag höga förväntningar. Faktum är att den trots mina höga förväntningar inte gjorde mig besviken. Den var helt enkelt bra.

Visst, den var lite svår att hänga med i där på slutet, men filmer som vinner priser ska ju vara precis så. Småskumma liksom.

De enda tråkiga var att jag visste att huvudpersonen skulle dö, eftersom jag läst det i Schulmanbloggen. Det vart liksom inte lika oväntat som det säkert skulle ha blivit annars...

Nu vet förresten ni också vad som händer! Men, men. Jag tyckte bara att vi alla skulle se den under samma omständigheter. :)


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0