Frågespalter

Imorse va ja tvungen att göra ett akut toabesök. Jag hann inte ens plocka på mig något att läsa. Jag hittar dock en gammal Stockholm City som jag börjar bläddra mig igenom. Till slut fastnar jag vid en frågespalt angående sex. Efter att ha läst dom 3 frågorna som var ställda så kom jag fram till:

A
) Varenda fråga som ställs i dessa frågespalter har garanterat ställts minst 10 gånger förut. "Min ena pungkula är något mindre än den andra, är jag NORMAL?"

B
) Att sitta och besvara dessa frågor måste ju vara bland de tråkigaste jobb som finns. Att ständigt behöva bemöta dessa otroligt dumma människor med ett glatt "Hejsan! Du behöver inte oroa dig, olika stora testiklar är fullt normalt!"

Dom som skickar in dessa frågor är alltså för lata för att söka upp svaret på egen hand, för det finns ju garanterat en exakt likadan fråga om dom bara kollar några dagar tillbaka. Eller så har dom redan tagit reda på att olika storlek på kulorna är fullt normalt, men ändå söker dom denna bekräftelse av att höra någon säga att dom är NORMALA.

Så hela grejen med dessa frågespalter och såkallade experter är alltså att folk ska skriva dit för att känna en slags klapp på axlen när dom läser orden: "Du är NORMAL"


//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0