Dags för comeback

Jag läste just runt bland lite bloggar på Internet och fick plötsligt ett sug. Nu jävlar ska jag dra igång igen!

Jag har otroligt tunt med bloggmaterial at the moment, så jag får göra det bästa av situationen. Skiva om ingenting liksom. Göra hönor av fjädrar. Ja, ni förstår.


Jag och Thim har under bloggavbrottet hunnit med att ta studenten. Vi har alltså tagit steget ut i vuxenvärlden och är numera inte längre kids. Vi känner oss inte heller längre som kids och framför allt så tycker vi inte att vi längre blir behandlade som kids. Men det är nog bara inbillning...

Saker som tidigare kändes kul känns numera bara barnsligt. Man har helt enkelt fått ett nytt liv.


Nu är detta comeback-inlägg tyvärr slut. Jag och lillebror ska nämligen ha TV-spels turnering!

Som sagt; ett helt nytt liv, fullt av vuxna aktiviteter.


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0