Alive

Jadå kära läsare, andra halvan av duon är fortfarande vid liv.
Mitt dilemma med internet-anslutningen har ännu inte löst sig, därav den långa frånvaron.
Just nu är jag inne på mina kära systrars dator, den enda datorn jag inte lyckats förstöra än...

1 månad har nu gått sedan man klev ut i vuxenlivet.

Hur har de då sett ut?
Festat varje dag?
En vild partyresa till Kos?

Svaret är följande:
Jag har jobbat. Jag har jobbat på midsommar. Jag har jobbat varje freda och lörda.
Det som skrämmer mig mest är detta: jag har börjat läsa.
Om detta beror på en slags skollängtan i mitt undermedvetna, eller om jag rent av bara har blivit vuxen sedan den 29 maj, det vet jag inte.
Kanske har Funkes stenhårda inlärningsmetoder satt sina spår.
Vad som är ännu värre är att jag faktiskt planerat att bege mig till biblioteket imorgon för att låna ytterligare en bok.

Mogen nog för pension?

Förhoppningsvis återgår allting till det normala snart, huvudet ska supas i småbitar, minnesluckor ska dominera, bakfyllor och kräks ska vara en morgonrutin. Precis som en 18-åring ska leva sitt liv.

//Thim

Kommentarer
Postat av: marina

vänta bara tills krogrundan

då ska jag förstöra alla eventuella spår av vuzenhet.

jag ska supa din skalle i småbitar:D

2008-06-25 @ 19:39:45
URL: http://jiellow.blogg.se/
Postat av: Thim

var god och förinta alla spåren av "vuzenhet" som smygit sig på mig.

2008-06-26 @ 10:25:38
URL: http://thimbenner.blogg.se/
Postat av: marina

vuxenhet var ordet jag sökte

mouahaha

2008-06-26 @ 13:07:34
URL: http://jiellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0