Tvålen


Jag läste idag att Bengt "Bengan" "tvålen" Andersson börjat fundera på comeback.

Fan, killen har ju knappt hunnit lägga av. Dessutom har han väl fler säsonger som proffs på nacken än vad jag och Thim är gamla. Tillsammans alltså... (för er som inte vet så är det IFK Göteborgs ca. 50 år gamla målvakt)


I sånna här lägen misstänker man om det inte bara är så att han är lat och lite uppmärksamhetssökande. Jag menar, på detta sätt kunde han slippa vinterträningen och dessutom få lite plats i media genom att ringa Sportbladet och fixa en "jag lägger handskarna på hyllan"-artikel, en "Jag funderar på comeback men vill inte uttala mig"-artikel och slutligen en artikel för att erkänna att han ska göra comeback.

Att slänga in en liten fyllegrej på fotbollsgalan var säkert också en del av planen för att göra sitt namn ännu hetare i media.

Vi på ThimBenner.blogg.se väntar nu bara på att han ska fixa sig den klassiska fyllekörnings-artikeln för att på så sätt uppnå sitt mediala klimax.


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0