Strandad förhandling och lång träningsdag


Klubbförhandlingarna med pappa gick tyvärr inte hem. Han var inte på samma humör idag...

Företaget hade nämligen bara tryckt upp 100 visitkort åt honom, och då han spritt dom över hela vårt hus har han nu endast ett fåtal kvar.

Jag får återuppta förhandlingarna när han fått nya kort.


Imorgon väntar en lång träningsdag. Idrottsprofilen i 2 timmar på morgonen, sedan vanlig idrottslektion senare på dagen och därefter golfträning på kvällen.

Hur som helst så kan jag nog ha nytta av mitt tuffa schema. Nu har jag ju nämligen något att skylla på ifall jag skulle halka efter i skolan...


Nu är det sovdags. Go natt!



//Benner


Kommentarer
Postat av: marajna

lite ont om kommentarer på sistonde?

(hälsa Nils att han är en fjortis)

2008-01-16 @ 00:20:50
Postat av: Thim

Liiiiite ont om dom i de senaste inlägget, ja.
Nej marina, du är. Jag är brunett och du är blind

2008-01-16 @ 07:30:06
Postat av: marina

Man kan faktiskt vara deet äääändå

vaddå blind?

2008-01-16 @ 11:04:42
Postat av: Benner

jo. de har varit dåligt med kommentarer på de senaste inläggen...

men det är er läsares förtjänst ;P

2008-01-16 @ 16:00:05
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: David

men om ni skriver om nått intresant och roligt så kanske man orkar kommentera!

2008-01-16 @ 16:28:39
Postat av: Thim

Blond förfan, jävla petnoga man kan vara fjortisjävel! ;D

2008-01-16 @ 18:08:28
Postat av: Benner

fan David.
Folk som arbetar med denna blogg börjar bli lite smått irriterade på dina negativt laddade kommentarer...

Med tanke på hur bra smak du verkar ha för vad som är intressant och roligt så borde du faktiskt starta en egen blogg. Det skulle med största sannolikhet bli den ultimataste bloggen av dom alla!

Till vidare, innan du fixat din blogg, kan du väl försöka skriva i alla fall en snäll och positivt kommentar eller i vart fall hålla dina små söta ord för dig själv.
PUSS

2008-01-16 @ 18:59:38
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: marina

jag känner att aggressioner börjar att bildas mot en viss Niklas Thim....

2008-01-16 @ 22:47:19
Postat av: Thim

Häng ALDRIG ut mitt namn sådär igen om du håller livet kärt Marina....

tihihi

2008-01-17 @ 17:12:13
Postat av: Benner

Fan, jag tycker det börjar bildas en dålig stämning här :O

Jag tycker det är dags för en fredspipa...
Och Thim, tänk på att det är vår bloggmanager och vår trognaste läsare du hoppar på här!

2008-01-17 @ 18:46:20
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: marina

Jag säger VAD jag vill NÄR jag vill! HMPF!

2008-01-17 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0