Singstar


Igår var det dags för en av mina årliga singstarkvällar! Jag och Thim stod som värdar och på gästlistan fanns David, Viktoria, Viktorias kompis Malin, Marina, Emelie, Denise och Denise kompis. De två sistnämnda dök dock aldrig upp.


Som vanligt när det är singstarkvällar stod jag i centrum. Jag levererade utmärkta tolkningar av allt från "under ytan" till "ace of spades". När andra vacklade visade jag prov på en sådan tonsäkerhet att folk vart chockade och rörda. Jag tyckte mig till och med se tendens till gåshud på Thim när jag vackert framförde "himlen runt hörnet", på ett mer magnifikt sätt än den någonsin framförts tidigare.

Nu vill jag inte sitta här och skryta över mig själv, men att ge mig något annat betyg än fem getingar för min insats vore tjänstefel. Jag är säker på att alla som närvarade håller med!


Hur som helst. Efter att jag berört alla tillräckligt med min fina stämma började folk tröttna på att jag alltid vann, vilket ledde till något upprörda känslor. Mest upprörda var Thim och Marina, som började någon slags brottningsmatch. Jag agerade opartisk domare.

Efter mycket om och men utsåg jag slutligen "in the red corner, the man with the big nose and the ugly face, the russian bear, Niklas Thim" till vinnare. Marina in the blue corner var inte helt till freds med mitt beslut. Hon yrkade på domarskandal och jag fick sparken. Därefter fortsatte matchen utan domare.


Kvällen avslutades med Tv-spels turnering och även här var jag oslagbar.


Aja. Jag får be att tacka alla som var här för en jättetrevlig kväll! :) 


//Benner


Kommentarer
Postat av: denise

Eftersom jag och min vän uteblev för att vi blev jagade av rävar när vi kommit fram till huddinge, vilket gjorde oss så skärrade att vi stannade närmsta bil som vi trodde va en taxi, dock var det bara sven. Men han körde oss hem.
Så har jag blivit lovad en krogrunda av herrarna nästa helg! Dont forget, för jag vet ju trotsallt vart ni bor :)

2008-01-27 @ 23:06:35
Postat av: Anonym

Min son jag vet att du ar fantastisk,
har i Thailand ar allt bra men jag saknar dig.

kram

Far

2008-01-29 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0