Sales Manager


Pappa har den senaste tiden varit lite extra glad. Han har nämligen fått en ny titel i företaget. Han har numera titeln "sales manager", en titel han är otroligt stolt över.

De senaste veckorna har han flera gånger dagligen glidit runt i huset och varit lite extra mysig, varpå han har sträckt fram handen och sagt: "tjena. Jan Eriksson......... SALES MANAGER"


Idag när han kom hem var han dock lite extra glad. Inte nog med att han fått den nya titeln, han hade idag även, som en extra fet bonus, fått visitkort med titeln upptryckt.

Dessa visitkort har vi i familjen nu lyckats hitta utspridda lite varstans i huset. Själv har jag hittat 8 exemplar bara i mitt rum...


Jag är i alla fall glad för pappas skull. "En lycklig far ger en lycklig son" som man brukar säga! (Eller så kom jag på de nu...)

Hur som helst. Pappas gladhet öppnar nya möjligheter för mig... Imorgon är det dags att ta tillvara på hans lyckliga tillstånd, och börja förhandla om nya golfklubbor...!


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0