Massage och brottning


Idag var det dags för massage på idrotten. Då snackar jag inte om något lätt småklämmande på någons axlar, utan om totaltmassage för hela överkroppen med oljor och hela paketet.


Hela klassen fylldes med en obekväm känsla och började därför småklämma lite lätt och stelt på varandra. Jag och Faik kände då att det var dags att bryta isen...

Fyllda med självförtroende och uppumpade efter ett gympass strax innan gick vi fram till massage stolen, tog av oss tröjorna, övervann den homofobiska känslan som vi lixom alla andra i rummet kände och började därefter massera varann med oljor.

Vi kom fram till att det faktiskt inte var så farligt, utan faktiskt ganska skönt! Skönast var det när instruktören visade på mig hur man skulle massera. Man nästan rös av välbehag och efter demonstreringen föreslog jag att hon nog borde visa en gång till, eftersom det är en ganska trög klass...

Alla i klassen hävdade då att dom fattat och min andra massage uteblev. Förrädare...


Efter allt masserande och inoljande kände vi dock att vi nog fan var tvungna att visa upp någon form av manlighet också. Danne anslöt sig och vi körde en klassisk brottningsmatch. Vi agerade ungefär som tjurarna i Ferdinand på julafton, för att visa att vi nog visst var hårda som stål.

Brottningsmatchen urartade dock då en i trion (vill inte peka ut någon här, men vi kan kalla honom Daniel Engström) Tog ett fast punggrepp om den ena av oss och bet den andra i bröstvårtan.

Personen i fråga tyckte dock att eftersom han har flickvän så är han säker i sin sexuallitet, och kan därför göra på detta viset utan att det skickar några signaler. Jag och Faik var tveksamma...


Domare Thim tyckte dock att Dannes metoder var okej, och gav honom dessutom pluspoäng för det fasta punggreppet.


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0