Gårdagen


Ursäkta att redogörelsen dröjt en aning, men jag har som pappa nyss informerade mig om "inte gjort så många knop idag".


Hur som helst. Gårdagskvällen vart faktiskt förträffligt trevlig! Jag och David stötte på Marre och hennes kompis Emelie. Som om det inte vore nog med detta sällskap så träffade jag även på en hel bunt gamla skolkompisar från mina ungdomsår! Där ibland Marcus med sexiga rösten. Även fast rösten inte är lika sexiga längre. (de är Denise som har kommit fram till de.)

På tal om Denise så dök även hon upp under kvällen. Utom ordentligt trevligt.


Tillbaka till Marcus med sexiga rösten. Vi gick i samma klass från dagis till sexan, men tappade senare kontakten i sjuan efter en misslyckad minigolfrunda... Allt gick bra fram tills vi kom till ett lite lätt lutande hål, och Marcus med sexiga rösten säger: "du måste klappa på den ordentligt här!"

Sagt och gjort, en dryg kvart senare var jag hemma och Marcus med sexiga rösten satt indränkt i blod på Liljeholmens akutmottagning med en bruten näsa.

Jag svingade kanske lite väl hårt...


Men men. Gammalt groll var glömt och igår festade vi helt utan tankar på händelsen!


Nu ska jag bege mig ner till vardagsrummet och göra det jag är absolut bäst på. (Dvs, ligga på soffan och anstränga mig så lite som möjligt)


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0