Att göra en Aerosmith

Idag gjorde jag en Aerosmith, så att säga. Det hela inträffade inne på toaletten. (Ni som tycker att toalettbesök är en känslig sak som man absolut inte talar om kanske ska sluta läsa här)

Jag satte mig i alla fall på toaletten för att göra nummer två. Nummer två brukar dock alltid avslutas med att man även gör nummer ett. Som ett extranummer lixom.

I alla fall. När jag nu satte mig så startade jag med nummer ett. Detta gjorde att när ettan va färdig så trodde jag att även jag var det, vilket ledde till att jag lämnade toalettsitsen och skuttade in i duschen. Först där kände jag att jag hade glömt tvåan...


Hur som helst. Jag skulle komma till en Aerosmith-liknelse och jag kan gissa att många av er undrar vad fan det här har med Aerosmith att göra.

Det jag vill komma till är historian jag hört om hur Aerosmith, vid sista spelningen på en turné, valde att köra setlisten bakifrån för att få lite variation från tidigare spelningar. Problemet var bara att dom knarkat en jävla massa innan, vilket gjorde att när dom spelat den första låten (som i vanliga fall var den sista) så trodde dom att dom var klara varpå dom tackade och gick av.


Och nej, jag vet inte varför jag berättar det här, så fråga inte.

PS. jag var inte drogpåverkad under mitt toalettbesök.


//Benner


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken härlig "liknelse" xD

2008-01-14 @ 22:30:58
Postat av: Ellis

HAHAHAHA DET DÄR KALLAR JAG FÖR HUMOR!!

Sorry =( har inte vuxit ifrån kiss och bajs-åldern =(

2008-01-20 @ 20:44:18
URL: http://ellisu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0