Som ett brev på posten x2

Igår klagade jag ju en del över alla gulliga små modebloggar som fullkomligt dominerar bloggvärlden.
Som ett brev på posten såg jag sen Alex Schulman göra exakt samma sak  igår kväll, på tv programmet kvällsöppet.
Känns skönt att man inte är ensam med att inte förstå sig på storheten i att blogga om vad man har på sig för kläder..

Som ännu ett brev på posten så fick jag reda på att våran juridiklektion va inställd, vilket ger mig tid att svänga förbi banken och aktivera mitt nya kort! Dock har jag ju historia 13.30, men eftersom vi slipper juridiken så slipper jag också den där 2 timmars långa rasten emellan.

Benner frågade för övrigt om jag skulle med ut på krogen igår. Börjar ana skarpa släktdrag från våra äldre släktingar där...

btw slog vi ett fett rekord igår i antalet unika läsare. Siffran är sekretesslagd, men vi kan säga att vi börjar kämpa oss upp ur de träsk vi länge legat och harvat i.

//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0