Modell

Igår var det dags för Viktors modelltävling igen. Denna gång var det final!
Jag och Patrik bestämde oss för att åka med som stöd och eventuellt skratta åt spektaklet.
Det var 6 stycken tävlande och en av dessa 6 gossar skulle få gå hem med en resa till London för 2.

Håll i er nu, för i sista minuten kom en joker in i tävlingen.. *trummvirvel*.. nämligen jag själv!

Och det gick ju ganska bra, min modellpartner från Farsta kom 2a och själv kom jag 3a!
Inte illa, inte illa.

I övrigt var kvällen inte så jätterolig, vi var ju trots allt på Kickis..

//Modell-Thim

Kommentarer
Postat av: Malin

modell- thim (; ohlala hahah

2008-02-02 @ 12:40:48
Postat av: Benner

De är rätta takter Thim!
märks tydligt att vi är släkt ;D

2008-02-02 @ 16:05:31
Postat av: Anonym

Har jag inte alltid sagt att du skall ställa upp i årets man?
Du kanske skulle byta ut bilden här i bloggen mot en mer fördelaktig......Benner du får självklart vara med på den då med.

2008-02-02 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0