Kusin vitamin


Idag är en väldigt, väldigt, väldigt stor dag för Benner-släktet! För varje dag blir ju släkten äldre och mognare, och just denna dag var en milstolpe i en av oss Bennerars liv. Jag pratar naturligtvis om mig själv. Jag fick nämligen VG på psykologiprovet jag skrev förra veckan!

Ajuste. Kusinen Jonte Benner fyller 18 år idag också, men de är väl inte direkt någon milstolpe och definitivt ingen förstasidesnyhet här på Thimbenner.blogg.se...


I alla fall. Dagen till ära ska jag och Thim gå ut och fira min briljanta insatts. Jonte får också följa med, han fyller ju trots allt år. Han ska dock inte tro att han kan ta min plats i rampljuset för en sådan skitsak. Den som ska bjudas på öl ikväll är jag och ingen annan!

Även Jontes kompis Jocke ska krogdebuttera ikväll.




.......


Nej då, jag bara skojade. Ikväll ska min söta lilla kusin få all uppmärksamhet och jag själv ska hålla mig i bakgrunden. Det var ju trots allt bara ett VG. Hade det varit en bokstav till framför hade vi dock kunnat snackat om vem som förtjänade uppmärksamheten...


//Benner


Kommentarer
Postat av: moster

Vad hände igår? Berätta!

2008-02-13 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0