Kedjebrev

Alla har vi nog blivit utsatta för detta. Varje gång undrar man hur sjutton folk orkar sitta och ödsla sin tid med att skriva dessa kilometerlånga historier och sen avsluta med ett fett krav.
Saker i stil med "Hej jag är en 14 årig flickas spöke. Om du inte skickar detta till 46 personer inom 17 sekunder kommer hela din familj, din släkt och alla dina vänner dö en plågsam död"
Det värsta är nu när facebook har blivit så stort. Man får ju kedjebrev var 5e minut där.

Men nu till det läskiga. Jag har inte gjort de som står i kedjebreven, inte på senare år iallafall. Och visst, min familj, min släkt och alla mina vänner lever. MEN ett annat vanligt hot är att man kommer ha otur i kärlek i x antal år. Och titta på mig. Här sitter jag, ensam och jävlig. Jag har fanemej otur i kärlek. beror detta då på kedjebrevens onda krafter? Ja menar, ja kom faktiskt TREA i en modelltävling, hallååå?!

Så om ni nu blir fullkomligt bombade av kedjebrev från mig, var då snälla och acceptera detta, då jag gör de i ett exprimenterande syfte. Det kan ju trots allt gå så illa att ni alla dör en plågsam död om jag inte lyder under kedjebrevens piska. Så jag offrar mig för er alla. En vacker dag kommer ni tacka mig.

Tills dess
puss

//Thim

Kommentarer
Postat av: Benner

Fan. nu känns du bra jävla desperat :D

2008-02-09 @ 20:17:24
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är skillnad på otur i kärlek och oengagerad i kärlek.
Ser de söta damerna men de varierar.
Pröva att lägga lite mer tid på ämnet.

2008-02-09 @ 21:03:28
Postat av: marina

hahaahha!!! kedjebrev är allvarliga saker!

2008-02-10 @ 14:08:36
Postat av: Nathalie

Thim tror du själv att kedjebreven skulle löst dina kärleks problem ? ;)
(L)

2008-02-13 @ 19:47:28
URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0