Det är aldrig för sent!


Jag fick just höra lite breaking news från min pappa. Ett scoop helt enkelt.

Det var min farmor som hade ringt. Hon hade ringt för att prata lite om bröllopet i Italien som vi ska på i sommar. Sen hade det flugit ur henne.

Det är nämligen så att det ska börja en ny ettåring på farmors dagis nu. Inget konstigt med det, de händer ju var och varannan vecka. Nu kommer grejen! Ettåringens mamma är 88 ÅR GAMMAL!


Herregud. Herre min jävla Gud! Jag vill inte ens tänka på hur det har gått till och jag tycker verkligen synd om ungen. Tänk er själva hur han har det där hemma... Istället för att det är mamma som byter blöja på honom, så är det han som får byta blöja på morsan!


//Benner


Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHA ne men fyfan! låter ju för jävlaa hemskt

2008-02-26 @ 21:31:26
URL: http://jessicapicallo.blogg.se
Postat av: Anonym

Tveksamt om det ens går att bli med barn när man är 87 år... dåligt scoop

2008-02-27 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0