Benner och Faik, Tumbas ansikten utåt


Thim har tidigare berättat om sin modelldebut. Idag kom även min.

Det visade sig nämligen att jag är otroligt mycket snyggare än jag tidigare trott!


PRECIS så här gick det till: Klassen var på väg till matsalen och mitt i klungan gick jag och Faik. Vi ser då alla hur en lång mystisk man står och spanar runt i entréhallen som att han är på jakt efter något. När han ser mig och Faik skiner han upp. Han slår sig fram genom klungan och kommer efter stora ansträngningar fram till oss.

"Ni är precis vad jag stått här och letat efter hela dagen!" får han fram. Jag och Faik förstår ingenting. "Jag letar efter snygga människor som kan representera Tumba gymnasium i en broschyr som ska ges till åttondeklassare. Ni har precis vad som krävs!"

Efter en del övertalning lyckades kameramannen få med mig och Faik och vi tog lite bilder i olika vinklar och ljus på olika platser. "Vilken tur att jag hittade er. Jag ligger nämligen lite risigt till på jobbet och om jag inte hittat tillräckligt snygga människor idag hade jag nog fått sparken... Det här kan nog till och med leda till löneförhöjning istället!" sa killen tacksamt och lyckligt. Jag och Faik bara tittade på varandra och ryckte på axlarna sådär snyggt som bara vi kan göra. "Det är lugnt" sa vi.


Nu är det nog bara en tidsfråga innan ni kan se bilder på oss, enbart iklädda Calvin Klein underkläder, runt om i hela Stockholm. Jag har nämligen en känsla av att dom kommer höra av sig när som helst, nu när ryktet kommer börja gå om hur otroligt snygga vi är.

Släng dig i väggen Fredrik Ljungberg!


//Benner


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan grattis! då kommer brudarna snart ;)

2008-02-22 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0