Fredagkväll

Efter en rätt hård kväll i torsdags så va jag knappast sugen på ännu en kväll i alkoholens tecken.
På eftermiddagen åkte jag och min kollega och såg Batman - The Dark Knight.
Mycket bra, mycket bra.

Sen va de då så att jag åkte till Viktor som skulle ha fest. Det blev inte någon fest direkt, eftersom han och hans fruga skulle till Turkiet 03:45. Så Marina och jag körde det nyktra racet och viktor gick bara på halvfart. Men det övriga sällskapet bestående av: Erik, Jens, Oskar, Sara, Danne, Tobbe, Tom och fick nog i sig tillräckligt. Framför allt utmärkte sig Erik. Eller som han nu kallas, alkolist-Erik. (Namnet uppkom efter att han sen i tisdags druckit 3 flaskor sprit.)
Efter att ha druckit en hel jäger så påstår han sig ändå inte vara speciellt full. Han hävdar att han utan problem skulle kunna dra en klockren käkspark på Viktor. Efter att vi satt oss på ett säkert avstånd från Erik och en pinsam tystnad lagt sig så utbrister Erik i ett "Fan, nu är jag full!".
Efter de gick de väl bara utför, fast han höll sig ändå på en bra nivå.

En annan rolig sak var när vi plockade ihop utemöblerna och Marina lyckas fastna i en stol och skriker "AJ AJ, DE GÖR ONT,  TA UT DEN!!", varpå jag mummlar lite tyst "Om jag ändå hade fått en krona varje gång en brud sagt så till mig".
*High five*

Nog om detta, nu ska jag ut i regnet och ta mig till mitt arbete. Av någon konstig anledning ser jag faktiskt fram emot det.


//Thim

Kommentarer
Postat av: Kate's return

Vad jobbar du med Thimmyboy?

2008-08-18 @ 02:21:38
Postat av: Thim

"Thimmyboy" jobbar på McDonalds

2008-08-20 @ 14:22:08
URL: http://thimbenner.blogg.se/
Postat av: Jess n' Nikki

NI VET ATT NI VILL LÄSA DEN HÄR!!

2008-08-26 @ 20:59:30
URL: http://jessnnikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÖRJA BLOGGA IGEN ANNARS SLÅR JAG ER NÄSTA GÅNG JAG SER ER

2008-09-07 @ 17:58:19
Postat av: Anonym

niklas har fått för mycket luft :)

2008-09-13 @ 17:08:00
Postat av: Anonym

hinner verkligen inte läsa allt som ni skriver i bloggen.. ni uppdaterar för ofta

2008-09-17 @ 09:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0