tillbaka

Okej. Nu är det kanske dags att bryta tystnaden här.

Dagen innan vi reste gick det inte att logga in på sidan, vilket var synd. Jag hade nämligen många bra bloggar på gång.

Än värre vart det i Holland. Det gick nämligen inte att blogga från utlandet eftersom det var någon felaktig inställning på våra telefoner... Allt sket sig helt enkelt!

Tror vi får ta ett snack med bloggmanager-marre om detta. Det bör ju vara lite av en bloggmanagers ansvar att allt ska fungera menar jag!


Hur som helst. Holland var otroligt roligt. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans... Vi ska försöka knåpa ihop någon form av sammanfattning. Håll ögonen öppna.


Men men, nu vet ni i alla fall att vi är tillbaka och att vi lever!


//Benner


Kommentarer
Postat av: marina

hahah! jag ska genast ringa upp Amsterdam och ta reda på va denna lilla bagatellmiss handlar om.
Felaktig inställning så att ni inte kan skriva i eran blogg från utlandet är givetvis en krissituation.
Skall inte ske igen.

2008-04-08 @ 00:19:21
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Benner

bra Marre, bra. :D

2008-04-08 @ 16:10:21
URL: http://thimbenner.blogg.se
Postat av: David

Nu vill ja ha en jävligt bra uppdatering på va som har hänt senaste veckan!
(å se till att den e skön åxå för annars lämnar jag er som läsare snart)

2008-04-09 @ 17:20:44
Postat av: Kate

Nu vet vi att ni levde i alla fall. Har ni dött nu igen eller?

2008-04-09 @ 20:48:52
Postat av: pt.

(har inget med detta inlägget att göra)
men nu har jag läst igenom er blogg som jag på något skumt sätt hittade på bilddagboken, och jag måste få sä att det var riktigt underhållande, till skillnad från töntiga dagens-outfit-nördar. jag återkommer(om jag kommer ihåg) och läser mer ;)

/skåning

2008-04-09 @ 21:06:39
Postat av: Benner

David: det kommer.

Kate: Vi har i stort sett upplevt det som att du har varit lika död själv :O

pt (a.k.a. skåning): man tackar, bugar och bockar!
jag hoppas du återkommer :)

2008-04-09 @ 21:35:10
URL: http://thimbenner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0