Inspiration, Ambition och Motivation

Som ni säkert har märkt så uppdateras bloggen inte lika ofta längre. Jag ber om ursäkt, ingen är ledsnare än vad jag är över detta.

Anledningen är helt enkelt att vi båda för tillfället satsar helhjärtat på våra studier at the moment. Varje dag spenderar vi flera timmar sittandes, djupt försjunkna i våra skolböcker.

Under en av Thims sjuk-dagar från skolan ryktas det till och med om att han pluggade 17 timmar i sträck. Han förtjänar en eloge för det! Även fast ryktet kanske saknar trovärdiga källor.

Själv ägnar jag varje dag 3-4 timmar åt intensiv-pluggning. Resten av tiden mjuk-pluggar jag lite lätt.


Okej. Det är kanske inte såhär det ligger till... En mer rimlig förklaring vore kanske den som jag gav till Henke, nämligen att jag saknar inspiration, ambition och motivation. Tyvärr, men så är det.

Det kommer väl snart tillbaka. Förhoppningsvis.


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0