Onsdag

Idag gick ryktet om att en lärare på skolan fått sparken efter att ha slagit en elev.
Klassen vart otroligt nyfikna och försökte intensivt få fram lite smaskiga detaljer om vem den sparkade läraren var genom att fråga ut våran lärare och mentor Ingrid.
Ingrid gav oss ungefär lika mycke detaljer som Lars Lagerbäck brukar göra på presskonferenser, d.v.s. inga.
Det visade sig dock lite senare att vi inte behövde gå Ingrid-vägen för att få oss kött på benen om händelsen.
Den slagne eleven var nämligen våran sångare Patrik!
Väldigt oväntat.

Jag och Danne satte genomskinlig klisterplats i ansiktet idag när vi slog in våra böcker.
Det var spännande och intressant och såg ut såhär:
image25
(bokinslagningen gick för övrigt galant för oss båda, och vi lyckades bättre än vi någonsin gjort!)


Idag har jag även varit och spelat golf med pappa och hans kompisar. De gick skit-dåligt.
Pappas kompis försökte muntra upp mig med roliga historier som t.ex. denna:

-Vad är det för likhet mellan att bli avsugen av en kille och att stå på kanten till ett stup?

Svar: Inget av det är farligt så länge man blundar!

Nu laddar jag för myggan ikväll på kanal 5! Klockrent.

Btw, har vi inte blivit otroligt duktiga på att skirva i den här bloggen nu? Jag hinner ju knapt själv med att läsa allt.

//Benner

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni skriver ju oftare än vad jag hinner byta underkläder!

2007-09-27 @ 13:42:59
Postat av: Kate

Jag blev helt paff när jag gick in på eran blogg idag, ni har ju uppdaterat hur mycket som helst! :D
TACK!

2007-09-29 @ 17:10:04
Postat av: Benner

Allt för dig Kate, allt för dig!

2007-09-30 @ 01:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0