Nu jävlar är de dags!

I torsdas tog mitt snus slut. Jag hade redan då planerat att sluta snusa, men på fredags morgon när jag skulle fylla på mobilen kände jag "äh fan freda liksom, unna dig en dosa Niklas." sagt och gjort "en dosa general white, tack" tyvärr va general white slut. Då gjorde ja något av de smartaste jag någonsin gjort. Jag köpte rapé. Rapé har alltid varit lite av en favorit, men efter att ha snusat ettan å general ett bra tag så är smaken av rapé.. allt annat än god.. Så därför blir rapé dosan min sista och eftersom jag inte gillar smaken, rättare sagt jag spyr galla av den, så kommer jag förhoppningsvis att tappa suget efter snus! *klappar mig själv på axeln*
Anledningen till att jag slutar har inget med hälsan eller liknande att göra, de beror bara på snålhet. "Bennerjudendom" om ni så vill. En vanlig studerande som tvingas leva på 1000 pix i månaden har helt enkelt inte råd med detta. Så från och med nu ska jag njuta av alla extra hundralappar jag sparar! (dock lär dom gå åt till andra saker som godis, alkohol och misslyckade köp liknande usama masken jag köpte...)

Dagens låt: HIM - Kiss of dawn

//Thim

Kommentarer
Postat av: Lill

meh stå på dig mer nästa gång, snus är äckligt!

2007-09-24 @ 19:24:52
URL: http://fashiontrashion.blogg.se
Postat av: Benner

I mitt fall heter det inte snålhet, utan sparsamhet! Jag misstänker skarpt att jag kommer bli en jävligt lyckad affärsman nån gång i framtiden.
Btw, usama masken var stenhård! Ett riktigt klipp i mina ögon.

2007-09-24 @ 23:54:38
Postat av: Thim

Vem är du fashiontrashion? kan inte riktigt placera dig

2007-09-25 @ 16:23:10
Postat av: tilda

oh nej snusar du? :( fyfaaan xD

2007-09-25 @ 22:51:50
Postat av: Benner

vet, de är skitäcklig.. :/
haha (A)(A)

2007-09-25 @ 23:04:10
Postat av: Thim

Äckligast av allt är när Benner trycker in en fet Ettan bak! Jag har ju slutat så jag är väl den oäckliga i duon nu?

2007-09-26 @ 18:11:27
Postat av: Benner

De har du ju faktiskt fullkomligt rätt i Thimpa!
Du får ursäkta att jag äckligförklarade dig, de låg en avsevärd mängd ironi i mitt uttalande.

2007-09-26 @ 19:29:42
Postat av: tilda

hahahah. ni är roliga.

2007-09-27 @ 23:08:14
URL: http://omg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0