Helgen

Det här har varit en spännande helg.
I fredags tog jag som sagt körkort och i lördags hade jag kalas!
Det vart jätte trevligt och de va grymt kul att träffa mina gamla älvsjöare som jag knapt sett sen jag flytta... Men nu när jag har körkort kan jag nog hälsa på er oftare :D

Kvällen började med att jag hämtade alla gäster förutom Danne och Thim som fick ta bussen då min noggrant genomtänkta tidsplaneringen sket sig totalt i älvsjö, där vissa dröjesmål uppstod.
Tidsplaneringen var uppbyggd som så att jag skulle hämta älvsjöarna kl 16.30, och alla resterande kl 17:00.
Som sagt, den var noggrant genomtänkt!

Efter att vi kalasat hos mig med mat, dryck och kareoke begav vi "gamla" oss till stan för att fortsätta på krogen, medans "kidsen" (under 18 gänget =) ) fick åka någon annanstans. Tråkigt, hade gärna haft er med på kvällen också!

Innan vi ens hunnit in på krogen tog kvällens äventyr slut för Robban. Han fick nämligen inte komma in då han enligt vakten var på tok för full (felaktigt dömd) varpå han slängde ur sig ett par spydiga ord mot vakten, tog denise och försvann spårlöst hemmåt...
Vi andra fortsatte och hade de trevligt. (speciellt Danne) ;D
Träffade även Jossan och Martina där. De va inte heller igår!

Får väl tacka, buga och bocka för den trevliga uppvaktningen och de fina pressenterna jag fick!
Hade det grymt kul. :)

//Benner

Kommentarer
Postat av: Kate

Fan va kul, hörru. Grattis på födelsedagen ganska långt i efterskott och grattis till körkortet inte lika långt i efterskott.

2007-09-18 @ 17:01:57
Postat av: Benner

Tack så mycket vår kanske trognaste läsare :)

2007-09-18 @ 21:05:03
Postat av: Kate

Jag är absolut er mest trogna läsare! Synd bara att ni uppdaterat lika ofta som det är val...

2007-09-19 @ 18:46:30
Postat av: Benner

Jag vet.. VI är skitdåliga. :/ *skickar menande blickar mot Thim*
Under morgondagen kommer i alla fall en noggran skottland redogörelse. :)

2007-09-23 @ 00:51:31
Postat av: Kate

Wooho! You make my day!

2007-09-23 @ 13:47:13
Postat av: Benners favorit tullinge-bo

Kate har dock konkurrans, och jag kan tyvärr förklara för henne att jag är den mest trogne läsaren. hmpf. Ingen kan nog ta den titeln ifrån mig. Hemskt ledsen:D

2007-09-30 @ 23:47:04
URL: http://jiellow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0