Dags för uppatering

Jag vet, uppdateringen är dålig.
Men jag känner att jag måste slita som ett djur för att pressa ut diverse ointressanta händelser från mitt för tillfället ganska ohändelserika liv, för att ha något att skriva om.
Thim därimot ramlar i trappor och bryter näsan och spräcker läppen, går på derbyn, är hos tandläkarn, jobbar, går på krogen, knäpper på gitarren, lirar fickpingis, käkar tortelini och glider i största allmänhet omkring på en jävla räkmacka utan att skiva ett ord.
Skärpning nu Thimpa! :)

Idag har jag (läs pappa) köpt nya golfklubbor. Tack så mycke far :) 
Mina tidigare hade tillbringat ett par år i bagen och förhoppningsvis kommer de nya hjälpa mig att uppnå bättre resultat!
Nu tänker våra sista trogna läsare: "ååh nej! Inte hans jävla golfsnack nu igen! Fan, jag läser ju hellre bibeln på islenska med avkopplande säl-djurläten i bakgrunden än att höra på en enda golfterm till!"
Därför valde jag att fatta mig kort här.

Imorn ska jag till Möja (en ö i skärgården) för första gången på länge. Där kommer jag bli firad lite i förskott. :)
Blir trevligt att träffa mamma och småsyskonen som bor där, de va länge sen nu! :/
Innan jag åker ut ska jag kolla när lillebror spelar fotbollsmatch här på fastlandet. Han har begåvats med en nästan lika härlig bollkänsla som mig, så de ska nog gå vägen.

För övrigt undrar jag vart den där Kate har tagit vägen! Kate, läser du fortfarande? Eller har du helt enkelt tröttnat på våran odramatiska "närvaro"?

//Benner

Kommentarer
Postat av: Kate

Jajamen, klart jag läser ;)

2007-09-07 @ 17:32:48
Postat av: Kate

Haha föressten, "den där Kate"?!

2007-09-07 @ 21:04:38
Postat av: Benner

Haha ursäkta uttrycket :D
Skönt att du är kvar!

2007-09-09 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0