Torsdakväll

Ja, jag tänkte då slänga in ett inlägg här för att visa att bloggen faktiskt heter THIMbenner av en anledning..
Idag så hade vi aningen kortare dag, eftersom tvåorna hade orienteringsdag och vi slapp då idrotten. När jag väl kommer hem och börjar fundera på vilken läxa jag ska göra så komemr ja fram till detta, och kära läsare det här händer inte ofta; VI HAR INGA LÄXOR?!
Känslan av detta kan jämföras med att man ligger underst i en mänsklig hög, ni vet sådär när man inte kan andas och känner hur de knakar i revbenen, och sen reser sig alla upp.
Dock har jag uppmärksammat varningssignalerna. Detta är det såkallade "lugnet före stormen".
Nästa vecka kommer de bara säga PANG! och så drunknar man i läxor och diverse hemarbetet.
Å andra sidan vill man inte gå miste om denna känsla som man inte får uppleva allt för ofta under sin gymnasietid.

Jag och Benner diskuterade hurvida jag skulle kunna äta den där köttbiten vid tummen på honom om han dog.
Självklart skulle jag göra de, då detta sägs vara den godaste biten på kroppen. Att det sen är människokött ja äter.. Ja får väl säga som Danne, "Det är ju bara en kropp".

Appropå Danne, han har nu kommit tillbaka. Och ja menar inte att han varit utomlands eller sjuk eller så.
Hans alter ego, "Dasken", is back in bussiness.
Bara idag har han: tillsammans med Phillip, nästan lyckats knäcka Bibi. Phillip har dock onda planer om hur han ska fullborda sin knäckning på Bibi vid vårat sista lektionstillfälle med henne.
Danne, eller Dasken, har även försökt dricka sweet&sour, men det slutade med kväljningar och nästan kräks.
Han har även pressat Ingrids gräns, när han satt och läste en tidning under vårat boksamtal på engelskan. När hon lägger undan tidningen för honom och ger honom en lätt utskällning, då tar han bara fram tidningen igen och fortsätter läsa. Dessutom började han jaga mej i engelska klassrummet med nerdragna byxor och (jag är inte helt säker här eftersom jag försökte ta mig ifrån honom) nerdragna kalsonger.

//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0