Sprid Sprid SPRID!

Idag fick jag och Thim insikten om att man tydligen kan bli rik på att blogga. Vi båda kände direkt att vi satt på en guldklimp!
Giriga som vi är började vi genast mysa för oss själva och Thim gjorde direkt sin patenterade mister Burns imitation, d.v.s. satte ihop fingrarna, log elakt och utbrast i ett "eeexcellent!"
Direkt när vi hörde detta började vi planera inköp. Thim funderar bland annat på den där 102.000 kronors gitarren som han alltid velat ha och som varit hans såkallade ouppnåliga mål.
Själv tänker jag lite mer långsiktigt och planerar en investering i aktier.

Nu finns de dock några små problem på vägen mot vår rikedom... Vi ser bland annat vår läsarsiffra på ca 17,2 unika läsare/dag som ett LITET problem. Men bara ett litet.
Vi behöver ju lixom bara ett antal tusen till. Ganska många tusen...
Därför föreslår jag att ni alla ser till att sprida bloggen vidare utav bara helvete, så att vi kan få våra rikedomsdrömmar att gå i uppfyllelse!
Som sagt, giriga var ordet.
Tack på förhand!

Om dessa planer mot all förmodan skulle skita sig har vi såklart en backup plan. (va vore vi annars för planerare?)
Då siktar vi på att gå över till engelska och slå internationellt. De kan bli oerhört spännande med tanke på mina engelskakunskaper!
Dock finns de ju äckligt många människor som talar engelska, så vi skulle säkerligen få vårt "break-trough" i alla fall.

För övrigt så måste jag tyvärr meddela att vi är påväg mot kallare tider. Jag vet, de är fruktansvärt, men tyvärr sant.
Imorse fick jag nämligen skrapa bilrutan p.g.a. frost!
Obegripligt.

//Benner

Kommentarer
Postat av: David

Ni e idioter

2007-10-05 @ 00:36:24
Postat av: Benner

Tack David.
Den positiva energi du sprider runt om kring dig är overderlig!

2007-10-05 @ 13:51:01
Postat av: Benner

Ovärderlig*

2007-10-05 @ 16:10:07
Postat av: Mariiiiiiiiina

host, dålig stavning
Det där sistnämnda skrev du till bara för att få skryta om ditt körkort, riiiiiiight? ;D

2007-10-05 @ 18:28:32
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Benner

hm.. typ :D

2007-10-05 @ 20:13:22
Postat av: Kate

YEAH! Show them how to do it and go for it in english!

2007-10-05 @ 21:01:45
Postat av: Benner

Kate.
Vi föresrar fortfarande förslag ett...
Min engelska är nämligen bland de sämsta du kan tänka dig!

2007-10-05 @ 23:28:16
Postat av: Sofie

nu är det 4 snart 5 dagar sen ni skrev :'(

2007-10-08 @ 22:01:15
Postat av: Benner

Vi vet Sofie, ett nytt inlägg är därför postat.
Hoppas det blir en trevlig läsning! :)

2007-10-08 @ 23:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0