Lördag förmiddag

Igår var det TV mys-kväll hemma hos Sofie med godis, chips och 6 liter Cola.

Kvällen började med proviantinhandling i affären.

"Vi tar varsin spade och plockar varannan sort" sa Sofie snällt, varpå hon snabbt fyllde påsen medan jag enbart fått i en slev Ferrari-bilar. Sofie va otroligt nöjd med vårt gemensamma godisval.

Det vart i alla fall en jättetrevlig kväll. :)

Sofie är nog faktiskt topp-3 på min lista över roliga människor att vara med. Jag själv innehar nog förresten också en topp-3 placering!


Ikväll är det dags för släktens nästa 40-års kalas. Den här gången är det morbror Rilles tur.

Rille bjuder bland annat på ett stort lager alkohol och karaoke. Med andra ord helt i min smak!

Men eftersom att jag ska lira tävling imorn ska jag hur som helst låta alkoholen vara. Jag får istället agerar chaufför ikväll.

"Du tar det jävligt lugnt med alkoholen eftersom du ska gå caddie till mig imorn. En bakfull caddie får ju nämligen sparken..." sa jag hotfullt till pappa.

Han nickade och såg rädd ut.


Förhoppningsvis kommer ett gemensamt Thimbenner inlägg ikväll.

Det lär bli det mest intressanta och hårdaste inlägget vi någonsin skrivit, då vi planerar en stark skildring av de stora bloggarna.

Vi kommer gräva djupt och utnyttja yttrandefriheten till max!

//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0