Filmkvällsdags!

Idag är det åter dags för mig, Robban och Denise att samlas för filmkväll.
Det har planerats länge men aldrig riktigt blivit av. Oftast är det faktiskt mitt fel då jag är sådär jobbigt upptagen varje dag med antingen plugg eller golf.
Nu är det nog nästan ett halvår sedan senaste filmkvällen och ni kan troligtvis inte ens föreställa er den glädje som kommer fylla luften.

Jag kommer oftast sist till filmkvällarna, och det första jag tänker på när jag kliver in är alltid Denise små skor.
Därefter kommer Denise och Robban ifrån Robbans rum och ett vilt kramkalas utbryter. Eller inte mellan mig och Robban. Robban har nämligen en lätt homofobi och en kram med en kille skulle troligtvis orsaka honom svåra bekymmer.
Jag ger honom därför ett stadigt handslag, ett par ryggdunk och avslutar med en klassisk fingerpistol med en tillhörande vänskaplig blinkning.
Denise har gett mig starka förbud mot "fingerpistolen" då hon hatar den grovt. Det har till och med förekommit mordhot. 
Jag är dock ganska modig och leker lite med döden och gör den i alla fall. jag vet ju trots allt hur god stämning fingerpistolen för med sig!

/Benner


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var jaaaag som lärde dig fingerpistolen!!!! :D visst?

2007-10-12 @ 16:49:58
Postat av: Benner

hm..... nej:D

2007-10-12 @ 17:19:40
Postat av: Sofie

då va det någon annan :D

2007-10-12 @ 18:17:45
Postat av: Denise

Jag tycker den där äckliga fingerpistolen bör förbjudas... Fast jag uppskattar att den nu mera görs bakom min rygg :D

2007-10-14 @ 19:01:56
Postat av: Benner

Ja, eftersom du hatar den så enormt mycke måste vi smyga med den. Det är ju trots allt en klassiker!

2007-10-14 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0