Ett litet tillägg.

Thim bad er skicka bilder som vi kan använda som bakrundbild. (han är den mest tekniska av oss så han vet säkert hur man fixar det)

Thim nämnde dock inte hur ni ska skicka den till oss.

Det är i sånna här lägen man beklagar sig över att man inte har en "bloggmanager"! Tänk va enkelt de hade varit att bara kunna ge er hans/hennes e-post så hade ni kunnat skicka den dit!

Men eftersom att vi nu inte har någon "bloggmanager" (ännu) så tvingades jag använda hjärnan och kom då på en fullkomligt briljant idé.

Jag skapade helt enkelt bara en thimbenner e-post dit ni kan maila.

Adressen är: [email protected].

Ibland är jag fan inte så dum!


Dit kan ni även maila spännande frågor som ni vill att vi ska ta upp och besvara här i bloggen.

På så sätt kan Ni påverka bloggens innehåll!

Vi har en hög tröskel när det gäller känslighet, så fråga om vad fan som helst!


I helgen bär det av till Möja igen. Det var ju otroligt länge sedan.

Brorsan fyller 14 och Johanna fyller 17, så det kan nog bli en alldeles förträffligt trevlig helg. :)


//Benner


Kommentarer
Postat av: Kate

Han Thim måste ju vara han som sitter bredvid dig på profilbilden? Riktig schnygging. Publicera lite nytagna bilder på er två så man får en bättre uppfattning om hur ni ser ut. Helst utan geek-brillor, tack.

2007-10-18 @ 23:07:19
Postat av: Benner

Kate!
Ja, Thim är killen brevid mig på fotot. Eller så är jag killen brevid Thim. De beror ju helt på hur man ser det.
Och Kate. Jag är snyggingen i den här duon. De hoppas jag du förstår! haha!

Bilder kommer!

2007-10-18 @ 23:12:55
Postat av: Kate

Haha sorry Benner, självklart är du snyggingen här!

2007-10-19 @ 15:12:13
Postat av: Benner

Så ska de låta! :)

2007-10-19 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0