En average dag

Idag var inte direkt annorlunda mot tidigare tisdagar. Skillnaden var att jag vaknade upprepade gånger och tittade på klockan, som på något konstigt sätt verkade gå baklänges.. troligtvis var allt en dröm. Det började på 11.32, sen 8:30 och sen 7:30. Runt 8 tiden blir jag väckt av att en väldigt attraktiv kvinna ringer mej. Nej det var inte min mor. Jag pratar med denna kvinna, som är ett stort fan av mej, i ca 30 minuter och är då klarvaken när samtalet tar slut.

Stiger upp och inser att ja har ca 50 minuter extra att spendera på mina morgonrutiner och kan därför ta en långdusch! När jag väl börjar gå mot bussen så går jag tillochmed 2 minuter tidigare, vilket resulterade i att jag var vid backen som är ca 20 meter från hållplatsen vid 10:26. Bussen går 10:29 I VANLIGA FALL. Dock inte idag. Bussen svischar förbi mig och jag hinner knappt tänka "jag tar bussen åt andra hållet och tar tåget istället då" förän även den bussen svischar förbi mig. Kvar står jag ett tag och överväger mina alternativ:
A. Vänta på nästa buss
B. Gå hem och åk till nästa lektion
C. Skit i skolan
D. Be Benner om skjuss

Vart alternativ D, då Benner inte kunde motstå att göra sin käre syssling en tjänst!

Jag kom på idag vad Benner skulle heta om han bodde på Island. Bennur. Ni vet ju hur isländska alltid slutar med "ur". Benner försöker sig då på att ge mej ett isländskt namn.
 Thum kom han fram till efter en lång tids tänkande... Jag slog handen för pannan och skakade på huvudet.

//Thim

Kommentarer
Postat av: Benner

Allternativ D borde egentligen ha varit: Tvinga Benner att själv erbjuda skjuts genom att skicka ett sms med texten "jag missade bussen... *snyft* *ledsen hundvalpsmin*"

2007-10-23 @ 20:53:56
Postat av: Marina

Måste avbryta eran blogg för att meddela

JAG FYLLER ÅR OM 5 DAGAR!!!

2007-10-25 @ 13:01:29
Postat av: Benner

Då jävlar ska vi festa Marre!
Om du vill festa med mig förstås :$ haha

2007-10-25 @ 16:54:24
Postat av: Marina

Benner, det var liksom tanken med mitt inlägg.
Det är ju SJÄLVKLART att jag vill festa med dig. Vad gör man inte utan sin godhjärtade vän Benner på sin födelsedag?

2007-10-25 @ 22:15:39
Postat av: Benner

Tack tack :D
jag trodde de också, ville ju bara försäkra mig! haha

2007-10-25 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0