Återkomsten

Okej kära läsare, jag lever!

Ni kanske misstänkte att jag gått under jorden eller i alla fall sålt datorn p.g.a. familjen nya spelskulder. Turligt nog är detta inte fallet.

Hur det gick i pappas tips vet vi inte, eftersom vi inte förstod systemet. Vi kunde dock konstatera att Anja Pärson (som skulle vinna sin "match") slutade långt ner och med största sannolikhet förlorade.

Som tur är drog vi faktiskt inte på oss några spelskulder.


Nej, anledningen till min långa frånvaro är i själva verket att jag varit ute på Möja och hälsat på min älskade mamma och mina småsyskon!

Jag och lillebror har intensivt spelat NHL på playstation i timmar. Vi har startat en ny säsong i finska ligan (!). Mitt lag heter Saipa (tror jag), har extremt fula dräkter och är precis som SSK ett hårt krigande lag.


Faktum är att detta bara är en kort visit på fastlandet. Jag kommer nämligen återvända din ön senare i veckan då det är dags för halloween-festen. Troligtvis ska jag försöka kidnappa med mig Herr Thim ut också. Jag såg en jävligt stark film igår som gav mig kidnappningstips. Eller okej, de var bland de sämsta filmerna jag sett men i alla fall.

Jag snackar självklart om filmen som gick på sexan igår där dom åt exotiska frukter och vart så att säga förlamade i 4-5 timmar. Allt jag behöver göra är alltså att bjuda Thim på en sådan frukt (läs: tvinga i honom en med våld. Thim envisas nämligen med att vara sådär jobbigt allergisk mot alla frukter) för att sedan i lugn och ro slänga in honom i bakluckan. Innan han fått sin rörelseförmåga tillbaka kommer han vara ute på Möja!

Jag myser av välbehag bara av att tänka på min smarthet!

Allt jag behöver göra nu är alltså att få tag på denna exotiska frukt...


Som Thim nämnde vart hans inlägg nr 101, alltså Pongo-inlägget.

Detta var jag fullt medveten om. Det var faktiskt så att detta till och med var en anledning till att jag inte skrivit på ett tag. Jag ville ju, som ni alla säkert förstår, inte skriva inlägg 101 och bli Pongo.

Detta är en faktiskt en urgammal golfnorm. I golfsammanhang blir man Pongo om man går 18 hål på 101 slag (vilket jag aldrig gör eftersom jag är för bra). Den som således gör 101 slag blir Pongo fram till dess att någon annan gör 101 slag och därmed tar över Pongo-titeln.

Ni alla har nu med andra ord rätt att så länge ni vill kalla Thim för Pongo!


Btw 1. Igår vann SSK sin första bortamatch. Jag misstänker att vändningen har kommit!


Btw 2. Ikväll drar jag och Thim till stan för att svänga våra små lurviga. Det är ju faktiskt lill-lördag.

Mer info om det får ni senare ikväll, då vi kommer skriva ett gemensamt inlägg.


Hej så länge!


//Benner


Kommentarer
Postat av: Marina

Ska bara informera om att jag ska med ikväll;P

2007-10-31 @ 12:55:40
Postat av: Benner

Jag vet marre, jag vet! :D

2007-10-31 @ 13:01:37
Postat av: Anonym

I helgen ska du umgås med din far och inget annat !

2007-10-31 @ 13:20:52
Postat av: Benner

haha. Far, vi umgås ju så mycket i vanliga fall. Du måste dela med dig av härligheten (mig) till mamma också! :)

2007-10-31 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0