Sjunkande siffror

Våra läsarsiffror sjunker för tillfället drastiskt. Jag funderade en stund på vad orsaken kunde vara.

Efter en lång tids funderande hade jag endast hittat en tänkbar anledning. En anledning jag i början bara skakade på huvudet och fnös åt, men som jag nu motvilligt måste acceptera.

Det är nämligen så att jag har skrivit 17 raka inlägg (18 med detta). Mitt utmärglade tjat är säkerligen intressant att höra på lite då och då, men i grund och botten är ni läsare troligtvis ute efter Thims vettiga analyser.


Jag måste helt enkelt få Thim att greppa tangentbordet innan den här bloggen utvecklas till någon egocentrisk massa som jag slutligen kommer köra fullständigt i botten.

//Benner


Kommentarer
Postat av: Petra

Nej, jag får nog säga att jag inte håller med. Ok, nu är väl jag kanske lite partisk men jag tycker det är kanon att läsa det du skriver. Det är bara att inse att de flesta människorna i det här landet inte är så smarta som vi är och inser hur briljant denna blogg är :o)

Puss och Kram

2007-11-28 @ 08:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0