Robbans tid i ThimBenners rampljud

Nu var det ett tag sedan man skrev, och jag tänkte därför försöka pressa fram ett par rader.

Efter att ha suttit här i ca. 1½ timme var sidan allt jämnt lika blank som när jag startade. Jag försökte därför desperat bolla lite idéer med Robban och Denise. Robban kände ett desperat behov av att nämnas, och gjorde allt för att få mig att skriva något om honom.

Man kan väl nästan likna honom med glasblåsar-mannen som medverkade i hundra höjdare för någon säsong sedan, han som var den enda som anmält sig själv och som på alla sätt försökte få Filip och Fredrik att få upp ögonen för honom.

Just när Robban, så att säga, cyklar enhjuling och samtidigt blåser en glasskulptur börjar Denise snacka yoghurt. Hon undrar varför man måste skaka yoghurten innan man äter för att den ska smaka bra. Hon får det att låta som att man oavbrutet måste skaka den frenetiskt i ungefär 20 minuter, och berättar att hon än så länge bara suttit och kollar på den i en timme eftersom att hon saknar skakkrafter.

Nu ser Robban sin chans! Han hävdar att han aldrig ätit yoghurt i hela sitt liv. Jag känner att Robbans blickar riktas mot mig via msn, och att dom säger "dedär va ovanligt va? Något för bloggen... ;)"

Även fast jag tycker det hela är konstigt så känner jag ändå att de nog fan inte riktigt är tillräckligt "blogg-spännande".

Inte ens när han hävdade att han aldrig hade hört talas om "Yoggi Jalla" kändes de tillräckligt intressant.


Robban vart nu aningen bitter. Lite halvt uppmärksamhets-kåt som han är ville han ju få sin tid i ThimBenners rampljus, och han kände att tillfället var perfekt.

Jag övervägde en stund att ringa vår nya "bloggmanager", Marre, för att höra vad hon tyckte om det hela. Tillslut tog jag dock saken i egna händer, då jag kände att min och Robbans vänskap möjligtvis kunde få sig en kraftig törn om han inte nämndes. Låt det bära eller brista!


Jag misstänker att Robban försöker använda vår blogg för att ragga... Därför kan ni nu ta tillfället i akt och lägga in en stöt via en kommentar. Robban är 18 år, har ganska bra skäggväxt med tanke på att han är svensk (lätt tyskt ursprung), tycker om mysiga filmkvällar och är generös med plånboken! Kan det bli bättre?

//Benner


Kommentarer
Postat av: marina(marre)

HAHAHA! Robban lät ju lagom intressant. . . . kanske ska bjuda honom på en Yoggi Jalla?

2007-11-07 @ 17:29:27
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Sugen

Oj, ja den där Robban låter mycket fin, man kanske ska fråga om han kan bjuda på lite jucie pervrob

2007-11-07 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0