Nytt element

Imorse avbröts min sköna sovmorgon ca en kvart för tidigt. Andrea knackade på dörren och berättade att några arbetare var här för att byta elementen i huset och att det nu bara var mitt kvar.

Lugnt, snällt och försiktigt förklarade jag att dom kunde dra åt helvete eftersom jag ändå aldrig har dedär jävla elementethelvetet på och att jag sket fullständigt i om dom ville byta de eller inte. Över min döda kropp att jag tänkte gå upp.


Andrea gav mig en hård blick och fem minuter senare var det nya elementet på sin plats och jag stod tjurig i duschen och muttrade. Det är märkligt vilken otrolig respekt jag har för Andrea!

//Benner


Kommentarer
Postat av: Far

Då är vi 2 som har samma "otroliga respekt" för henne !

2007-11-28 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0