Myskväll

Ikväll har jag, pappa och Robin haft myskväll vid teven. Vi har kollat på "Van vetarn" som pappa säger.

Robin missade första halvan av filmen så jag försökte förklara. Det gick mindre bra... Efter att ha förklarat i en minut hängde jag inte ens själv med i mitt förklarande längre. Robin såg ut som ett frågetecken.

Jag låtsades bli akut trött och gäspade tills både pappa och Robin glömt bort att jag var mitt uppe i en förklaring. De va nog bäst så.


Till filmen åt vi pepparkakor och drack juice. Jag va törstig och hämtade juiceförpackningen och fyllde mitt jätteglas tills förpackningen var tom. "de är lugnt, jag var inte törstig ändå" sa pappa ironiskt och sneglade på sitt tomma lilla glas. Efter de vägrade han snacka med mig på femton minuter.

Nu har ilskan lagt sig och vi är återigen vänner. Skönt.

//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0