Jag-skiter-i-allt-problemet

Varje morgon uppstår ett visst problem. Jag kallar det "jag-skiter-i-allt-problemet".

Så fort väckarklockan ringer får jag nämligen en ytters tråkig attityd till allt i hela världen. Jag tänker "jag skiter i första lektionen", jag tänker "jag skiter i provet" osv. Jag skiter helt enkelt i allt förutom att få somna om.

Imorse tog sig mitt "jag-skiter-i-allt-problem" till en ny nivå. Jag sjönk så lågt att jag fick tankar på att skita i att gå ner och sjunga och gratta pappa med frukost på sängen.

Som tur är har jag ju min plan. Imorse vaknade jag extra pinknödig och någon omsomning var aldrig aktuell. Min taktik funkar alltså förträffligt bra!


Efter uppvaktandet återgick jag till sängen för att få lite mer sömn. När väckarklockan återigen ringde en timme senare påbörjades en ny omgång av "jag-skiter-i-allt".

//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0