Helg, kära helg

Förra veckan resulterade i en heldel krogbesök och hemmafester. Utan att vara raketforskare kan man nog räkna ut att min lever tagit lite stryk utav detta hårda leverne. Lösa planer på en vit månad låg och flöt runt i mitt (jävligt) bakfulla huvud. När mamma sen kommer in och säger "det är väldigt mycket supa skallen i småbitar" så kände jag att det verkligen var dags för den vita månaden, så mor min slipper oroa sig.
Men men, det var ju i söndags, efter en bra kväll på krogen. Nu är det fredag och och helt andra visor.
Ett krogbesök är inplanerat ikväll och en 40-års fest imorgon. Hallelujha!

Jag ser ju dock inte detta som ett slags misslyckande, att jag inte kan hålla en vit månad. Snarare att den vita månaden skjuts upp en vecka av goda skäl! Jag menar, vem vill vara nykter på en SVENSK 40-års fest?

Har btw lagt märke till att våran blogg upprör mer och mer. Eller snarare att våra läsare upprör varandra (syftar på Kate och Marina). Jag läste ju i en tidning att bloggen skall uppröra, de är då den når framgångar och framgångar vill vi ju nå. Så: Fortsätt bråka! *ler lömskt och gnider händerna*

Btw 2. Jag ställer självkalrt upp på lussebullbaket Denise, jag är ju känd, inte bara som den snyggare i thimbenner, utan också som en fenomenal bagare!

//Thim


Kommentarer
Postat av: Thim Sr

Min son, glöm inte vad det är för dag på Söndag!!

2007-11-09 @ 16:06:44
Postat av: Benner

Tycker det känns lite onödigt att hoppa på mig sådär och till råge på allt ta mina vänner mitt framför ögonen på mig!
Tarvligt, som Funke nog skulle sagt.

2007-11-09 @ 17:36:33
Postat av: Thim

Men du pissade dina vänner rakt i ansiktet med att hävda att det inte "var rätt stämning i november", men ta dej en liten titt ut genom fönstret och du finner ett vitt lager med puder på marken. DET kallar jag stämning, om de så vore i juli.

Nej då far, aka Thim senior, jag glömmer inte att det är fars dag!

2007-11-10 @ 12:27:55
Postat av: Benner

jag sa inte att de var fel stämning, enbart att jag inte bakar före december! det är väl en tradition som skulle göra ont att bryta antar jag.
dom borde istället bara kunnat planerat om det hela, och bakat i början av december istället för i slutet av november.

2007-11-11 @ 11:52:26
Postat av: Denise

Tach Thim, dig kan man iaf lita på :D
vi bakade bullar i går, men jag har sparat några åt dig :), sen kan vi baka nya snart kanske :$?

2007-11-18 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0