Sko-letar-dag

Idag har jag och Angelo varit i stan på sko-jakt. Vi knatade runt i stockholm och besökte nog varenda affär som säljer skor utan att hitta särskillt mycke vi gillade.
Efter tre timmar började våra små ben ge vika och affärerna gick mot stängning.
Vi beslöt oss då för en sista affär vilket vart en lyckoträff för min vän! Han hittade ett par vita lindeberg och vart sådär nöjd som bara en chiliensk-svensk 17-åring kan bli! haha

För övrigt ikväll har jag läst svenska boken så jag är förberedd tills imorn. (Vill ju inte ha ännu fler sänkningar i betyget för då ligger jag snart illa till)
Dessutom har jag pressat och tvingat David att köpa en biljett till metallica. Jag gick tillåmed så långt att jag jag mailade folk som lagt ut biljetter på blocket! Jag utgav mig för att vara David.
Tur att David är en så snäll och förstående vän att han accepterar detta =)

//Benner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0