Känsligt avsked

David och Viktoria kom nyss hit helt oplanerat för att ta ett sista farväl av dehär huset.
Trots att jag inte ska flytta specielt långt vart de faktiskt ganska känsligt :P Jag brukar inte vara så blödig av mig men de vart faktiskt lite jobbigt..
Känns konstigt att inte ha er alldeless "runt hörnet" längre.. :/
Men vi har iaf upplevt mycke roligt här och har mycke roligt kvar att uppleva :)

Och till Viktoria måste jag ge ett stort beröm över att du lyckats stå ut med oss båda genom dessa år! Du blir ju alltid "hack-kycklingen" när vi umgås men du vet att jag tycker jätte mycke om dig.
Glöm inte bort att jag faktiskt försökte haffa dig hemma hos David för några år sedan! ;) :O haha

Ni är båda mina favoriter. =)

//Benner


Kommentarer
Postat av: thilda

der bästa med flytten är ju att du kommer närmare moster!!!!!
VISST?!

2007-05-12 @ 18:31:49
Postat av: Kate

Byt namn till Benner.blogg.se ffs, din polare verkar ju inte vara speciellt duktig på att uppdatera ^^

2007-05-17 @ 00:33:29
Postat av: Anonym

håller med

2007-05-17 @ 09:28:53
Postat av: Anonym

thilda>> absolut! helt klart bäst :)
Kate>> Haha aa borde kanske göra de... :P
Vem är du förresten? Någon man känner eller bara en glad läsare? :)
//Benner

2007-05-18 @ 18:46:48
Postat av: Kate

Nejdu, vi känner inte varandra, utan jag går nog in under kategorin "glada läsare".
Bloggen är rolig att läsa, men du borde uppmuntra din kamrat till att uppdatera liiiiite oftare! :D

2007-05-19 @ 19:26:13
Postat av: Benner

okej okej :)
haha jag ska ta ett snack med honom. Men jag lovar inget, de är en ganska fåordig man.
En gång utsedd till Tumba Gymnasiums mest tystlåtne kille faktiskt!
En utmärkelse du rankar väldigt högt, eller hur Thim?

2007-05-20 @ 14:41:01
Postat av: Kate

Haha jo, det har vi ju märkt i och med bloggen ^^

2007-05-20 @ 22:00:53
Postat av: Kate

Tillägg till ovanstående kommentar: att han är en fåordig man, alltså.
nejdå, men bloggen är faktiskt riktigt rolig att läsa. Keep up the good work! ;)

2007-05-20 @ 22:02:04
Postat av: Benner

tack tack! :)
Jag ska snart komma igång igen, så fort vi får vårt bredband här i nya huset.
Btw. tycker detta utvecklade sig lite till något chat-liknande! haha

2007-05-21 @ 22:27:00
Postat av: Blom

Tänker nu hävda, vänligt men bestämt, att Kate och Thim eller Benner är samma person. En ohyggligt utarbetad plan med målet att öka intresset för bloggen. Lömskt...mycket lömskt.

2007-05-22 @ 17:11:16
Postat av: Benner

De var en smart tanke Blom, men vi behöver inte försöka öka intresset för bloggen, då de redan är ganska stort.
Se bara på dig som exempel. En person vi inte har någon aning om vem de är, men som ändå sitter här och kikar! :)

2007-05-22 @ 21:46:42
Postat av: Blom

Men o andra sidan så kanske det är så att jag bara är för att göra reklam för andra bloggar eller för att svärta ned ThimBenners annars så snövita anseende? Kanske inte har något som helst intresse för den här bloggen utan bara kommentardelen?

2007-05-23 @ 17:15:55
Postat av: Benner

Nä dedär köper vi inte.
Du diggar sönder vår blogg helt enkelt! :D
punkt

2007-05-25 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0