Han är tillbaka!

Nu var det så dags. Benner gör efterlängtad comeback efter en tids frånvaro p.g.a. personliga skäl. 
Det är många dagar och veckor att samanfatta, därför gör jag nu en lista med intressanta och ointressanta händelser som jag inte haft chansen att berätta om tidigare.

-Djurgården vann helt rättvist ett otroligt välspelat derby mot mot råttorna från solna med 3-1. Man kunde klart och tydligt se varför Djurgården vunnit tre sm-guld bara under 2000-talet, medans Solna aik endast plockat hem pokalen två gånger sedan andra världskriget... (källa: järnkaminerna.se)

-Jag fick åtnjuta mitt första MVG någonsin. Ämne: musik

-Zoltan funderade på att ge mig G i matte efter att jag ritat en otroligt pricksäker bild av honom på tavlan. Efter noggrana övervägningar bestämde han sig dock för att det inte räckte.

-Danne gjorde sin absolut elakaste min, log elakt och sa: "dehär blir dagens!" varefter han fyllde sin vattenflaska med iskallt vatten och kastade de på Thim som stod och duschade. Thim skrek men erkände senare att vattnet faktiskt inte var iskallt. Danne hade misslyckats då han va så ivrig och uppspelt och därför inte hade kunnat vänta tills vattnet i kranen vart riktgit kallt.

-Jag kom på 14e plats i en golftäving, vilket leder till att jag får spela vidare även nästa omgång :)

-Geografiläraren Robert informerade klassen om att vi inte var den värsta, men nog den dummaste. De är heller inget fel på oss som människor, utan som grupp. Därefter tillade han att vi borde gått en inriktning som el eller fordon, eftersom att vi då hade kunnat fått ett jobb efter gymnasiet. Nu kommer vi bli utan och "ingen jävla högskola i hela landet kommer vilja ha oss". Vi tog de hårt.

-Jag upptäckte att en av våra grannar hade suttit still i en fotölj vid fönstret i drygt tre dygn. Jag och pappa misstänkte att han avlidit och smög därför iväg med kikare ut på grannens tomt. De visade sig att det endast var en docka som satt där. Spännande.

-Danne fyllde 18. Dock missade vi att se den klassiska filmen från när han hoppar fallskärm, som man alltid ser på hans kalas. Troligtvis berodde missen på att Dannes lillebror stal showen helt. Han visade sig vara ännu mer uppmärksamhetsberoende än sitt orginal till storebror och stod därför i centrum kalaset igenom.

Mycket annat har hänt men jag kan inte komma på det nu.
Det mesta som hänt den senaste tiden har ju dock Thim redan berättat om, genom sitt flitiga bloggande *lätt ironi*

//Benner

Kommentarer
Postat av: moster

Äntligen är du tillbaka! Som jag längtat!!!

2007-05-31 @ 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0